زمان پخش سریال های نوروز 1390+عکس
نوشته شده توسط : هادی
سلام دوستان بلاخره بعد از حدود ۳ ماه دوباره وبلاگو آپ کردم و امیدوارم از این به بعد مرتب آپ کتم

اما نوروز در راهه اونم چه نوروزی ، نوروز سال ۹۰یعنی داریم وارد دهه ۹۰ میشیم یعتی اینکه دهه ۸۰ تمام

میشه با همه تلخی ها وشیرینی هایی که داشت به هرحال انشا الله این سال هم سال خوبی برای ایران

 وایرانی باشه وهمه ی مردم در خوشی وسلامتی به زندگی شون ادامه بدن. 

صدا وسیما هم خودشو همه ساله تو نوروز یه جورایی ویژه می کنه البنه درسته که بیننده های صدا وسیما با وجود این همه کانال های ماهواره ای نسبت به سال های قبل کمتر شده اما سریال های نورورزی حال وهوای خاصی داره وخیلی ها حتی با وجود ماهواره تو خونشون این سریال هارو نگاه می کنن .

در اینجا ساعت پخش سریال های نوروزی ۵ شبکه تلویزیون رو براتون قرار میدم و تا آپ بعدی همتونو به خدا ی بزرگ میسپارم .

شبکه یک ، شبکه نسبتا ملی

http://iranto.ca/Fa/images/stories/news7/paytakht.jpg

مجموعه تلویزیونی “پایتخت” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ایام نوروز هر شب ساعت ۲۲:۱۰ تا ۲۳ روی آنتن می‌رود. تکرار این سریال صبح روز بعد ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ است.

شبکه دو ، شبکه کودک و نوجوان البته زیاد جدی نگیرید

 

کلاه قرمزی ۹۰:ایرج طهماسب همچنان کارگردانی این مجموعه را به عهده داره و همین‌طور باز هم نقش آقای مجری را بازی می‌کند و حمید جبلی هم باز به جای کلاه قرمزی و پسرخاله صحبت می‌کند.

“کلاه قرمزی ۴″ در ۱۶ قسمت تهیه می‌شود که دو قسمت آن در ۲۷ و ۲۸ اسفند روی آنتن می‌رود و ادامه‌ قسمت‌های آن نیز با آغاز نوروز ۹۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.سريال «كلاه قرمزي» كه سريال محبوب بسياري از مخاطبان است، به تهيه‌كنندگي حميد مدرسي و كارگرداني ايرج طهماسب هر شب ساعت 20 از اين شبكه پخش و روز بعد ساعت 14 تكرار خواهد شد.

تمامي برنامه‌هاي شبكه كودك به صورت روزانه روي آنتن مي‌رود كه از آن ميان، برنامه توليدي «فيتيله عيدا تعطيله» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مجيد قناد هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 پخش مي‌شود. «شادونه در سرزمين دونه‌ها» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني علي‌اكبر ذاكري هم از ساعت 11 صبح به مدت يك ساعت پخش مي‌شود. سريال «شيب تند» به تهيه‌كنندگي نويد محمودي و كارگرداني محمد حسن‌زاده با نگاهي به زندگي نوجوانان، مسائل و مشكلات دوران نوجواني را بررسي مي‌كند كه رابعه اسكويي، سوسن پرور و حسين رفيعي در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند. اين مجموعه نيز هر روز ساعت 13 پخش مي‌شود.

سريال «امروز، فردا» به تهيه‌كنندگي داوود قچاق و كارگرداني حسين قناعت هم داستان زندگي پسر خردسالي را به تصوير مي‌كشد كه در ارتباط با مسائل و مشكلاتي كه خانواده‌اش با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند، انشايي را به نگارش درمي‌آورد.

اين سريال نيز هر روز ساعت 30/23 پخش خواهد شد .

 گوهر خيرانديش با بچه‌ها نگاه مي‌كند

گروه فيلم و سريال شبكه 2 با توليد 2 سريال و چند تله‌فيلم براي پخش در ايام نوروز به استقبال بهار مي‌رود.

سريال «بچه‌ها نگاه مي‌كنند» به كارگرداني حميدرضا صلاحمند و تهيه‌كنندگي محمدرضا تخت كشيان در 15 قسمت 30 دقيقه‌اي و با بازي نقش‌آفريناني چون گوهر خيرانديش، ميرطاهر مظلومي، سيدعلي صالحي، شبنم مقدمي، علي مردانه و آتيلا پسياني تهيه شده كه با بررسي تأثير روابط افراد در زندگي اجتماعي در نوروز 90 از اين شبكه پخش مي شود.اين سريال هر روز 45/21 پخش و روز بعد ساعت 35/2 بامداد تكرار مي‌شود.

سریال نامه های بالدار

1

سريال «نامه‌هاي بالدار» به كارگرداني اميرفيضي و تهيه‌كنندگي سيدعليرضا سبط‌احمدي با بازي نصرالله رادش، فرهاد بشارتي، محمود جعفري و عليرضا مظفري در 15 قسمت با روايتي از سفر به گذشته‌هاي دور در ايام نوروز ميهمان خانه‌ها مي‌شود.

اين سريال هر روز ساعت 12 ظهر پخش و روز بعد ساعت 30/16 تكرار مي‌شود.

شبکه سه ، شبکه جوان - البته این رو چندین سال پیش می گفتند الان دیگه هیچ سنخیتی باهم ندارند

سریال "راه در رو" ، به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام .

 مرجانه گلچین، جلیل فرجاد، مهران غفوریان، سعید آقاخانی، امیرغفارمنش، روشنک عجمیان، یوسف تیموری، غلامرضا نیکخواه، باقر صحرارودی، حلیمه سعیدی و احمدپور مخبر ، مونا بیگی، محسن کیایی، حمید لیقوانی، مینا کریمی ‌جبلی بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال “راه در رو” به کارگردانی سعید آقاخانی هر شب ساعت ۲۳ تا ۲۳:۴۵ از شبکه سه روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

شبکه چهار

در ایام نوروز شبکه چهار سیما هر روز یک تله تئاتر ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ پخش می‌کند.

 

شبکه تهران شبکه پایتخت - نامی برازنده این شبکه!!!

سریال “موج و صخره” به کارگردانی مجید صالحی نوروز از شبکه تهران پخش می‌شود.

مجيد صالحي، علي صادقي، نيما شاهرخ‌شاهي، زيبا بروفه، الهام حميدي، رضا ناجي، محمدرضا داودنژاد، فرحناز منافي ظاهر و حسن اسدي از جمله بازيگراني هستند که در اين سريال جلوي دوربين رفته‌اند.

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ است





:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: